Chceš se stát mým SB??? Přihlaš se → TADY



Chceš se stát celebritou??? Tak klikni → TADY

.(c)žabičkaa-(c)žabičkaa-(c)žabičkaa-(c)žabičkaa


Strečink - zadní strana stehna 2/2

4. července 2010 v 16:46 | Teujfel
Uděláme provaz přičemž přední nohu podložíme malým polštářkem nebo složeným ručníkem. S výdechem pomalu posunujeme přední podloženou nohu dopředu. Současně posunujeme zadní nohu dozadu až se dostaneme do rozštěpu. Pod kolenem je znatelný tah rovněž. Tento cvik je určený spíše pro pokročilejší sportovce. Hlavně pro ty s výjimečnou pohyblivostí. Například - krasobruslaři, gymnasti atd. Pro sportovce jiného druhu tento cvik vhodný není.

Strečink - hamstringy svaly zadní strany stehna - 12. - vsedě VII.

Postavíme se zády ke zdi, ale tak aby mezi stěnou a vámi byl přibližně metr místa. Předkloníme se a opřeme se rukama o zem. Jednu nohu zanožíme tak, aby se nárt proti zdi dotýkal. S výdechem se uvolníme a nohu posunujme vzhůru po zdi až do rozštěpu. Kolena musí zůstat natažená!

Strečink - hamstringy svaly zadní strany stehna - 13. - vestoje III.

Sedneme si obě nohy dáme před sebe spojíme k sobě a kolena se snažíme tlačit až k zemi.S výdechem se uvolníme, pomalu se předkláníme a hruď tlačíme ke stehnům. Tah který provádíme bychom měli cítit také v bederní části zad.

Strečink - hamstringy svaly zadní strany stehna - 14. - vsedě VIII.

Sedneme si, roznožíme nohy. S výdechem se uvolníme s rovnými zády se pomalu předklánějme. Hrudník tlačíme směrem k zemi. Obě kolena musí zůstat propnutá. Tah při cviku bychom měli cítit v bederní části zad. Nepříjemné napětí pod koleny může zmírnit propnutí a následné uvolnění svalstva přední strany stehen.

Strečink - hamstringy svaly zadní strany stehna - 15. - vsedě IX.

V podřepu tlačíme obě chodidla celou plochou k zami. Bradu máme na úrovni stehen a rukama se opíráme o zem. S výdechem se uvolníme a pomalu propínáme obě dolní končetiny v koleni. Pokud ucítíte nepříjemné nepřiměřené napětí ohybačů kolen, tak cvičení ukončete. Když se vracíme do původní polohy, kolena pokrčíme. Tah bychom měli pociťovat také v bederní části zad. Tento cvik lze provádět také s hýžděmi opřenými o zeď.


Strečink - hamstringy svaly zadní strany stehna - 16. - vestoje IV.

Stoupneme si do stoje rozkročného, předkloníme se a rukama se chtíme za kotníky nebo chodidla. Nepokrčujeme kolena! S výdechem se uvolníme a bradu přitahujeme střídavě k bércům. Když se vracíme do původní polohy, pokrčíme kolena.

Strečink - hamstringy svaly zadní strany stehna - 17. - vsedě V.

Stoupneme si do stoje rozkročného asi 30cm zády od stěny. Ruce spojíme za hlawou. Záda musí zůstat rovná, neprohýbáme se a nehrbíme se. Začneme se pomalu předklánět a hrudník přitahujeme ke stehnům. S výdechem se uvolníme, pokrčíme kolena a s vyhrbením se pomalu zvedáme do původního postoje.


Strečink - hamstringy svaly zadní strany stehna - 18. - vestoje VI.

Postavíme se do stoje spatného (máme paty u sebe) asi 30 cm od zády ke stěně. Ruce spojíme nad hlavou a nepokrčujeme kolena. Záda musí růstat rovná , neprohýbáme se a ani nehrbíme. Začneme se pomalu předklánět a hrudník přitahujeme ke stehnům. S výdechem se uvolníme, pokrčíme kolena a pomalu s vyhrbením se začneme zvedat do původního postoje.


Strečink - hamstringy svaly zadní strany stehna - 19. - vestoje VII.

Postavíme se do stoje spojného (chodidla máme rovnoběžně asi 2-3 cm od sebe) a asi 30 cm od stěny. S výdechem se uvolníme a pomalu se začneme předklánět, hrudník přitahujeme ke stehnům a rukama se snažíme dosáhnout na prsty u nohou. S dalším výdechem se opět uvolníme, pokrčíme kolena a pomalu s vyhrbením se vracíme do původního postoje.

Strečink - hamstringy svaly zadní strany stehna - 15. - vsedě IX.

Postavíme se do stoje spojného (chodidla máme rovnoběžně asi 2-3 cm od sebe) a asi 30 cm od stěny. S výdechem se uvolníme a pomalu se začneme předklánět, hrudník přitahujte ke stehnům. Dlaněmi se snažíme dosáhnout na zem. S výdechem se uvolníme, pokrčíme kolena a pomalu se volně zvedáme do původního postoje. Tento cvik je důležitý pro skoky z vysokého (třímetrového) prkna, veže, stavidla.

Strečink - hamstringy svaly zadní strany stehna - 21. - vestoje IX.

Postavíme se do stoje spojného (chodidla máme rovnoběžně asi 2-3 cm od sebe) a asi 30 cm od stěny. S výdechem se uvolníme a pomalu se začneme předklánět. S výdechem se uvolníme a pomalu se začneme předklánět. Chytíme se za zadní část kotníků a poamlu přitahujeme horní část těla ke stehnům. S dalším výdechem se uvolníme, pokrčíme kolena a pomalu s vyhrbením se zvedejte do původního postoje. Tento cvik je důležitý pro skoky z vysokého (třímetrového) prkna, veže, stavidla.

Strečink - hamstringy svaly zadní strany stehna - 22. - vestoje X.

Postavíme se do mírného stoje rozkročmého a na ramena si položíme lehkou nakládací činku. S nádechem se polmalu začneme předklánět. Nepokrčujeme kolena, pohyb trupu zastavíme v horizontální poloze. Po krátké výdrži se s vydechnutím vrátíme do původní polohy.


Strečink - hamstringy svaly zadní strany stehna - 23. - vestoje XI.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama